sobota 10. októbra 2015

My Teddy, my love


My Brummy
Asi ste si z názvu vyvodili obsah textu a možno s aj myslíte, že som šialená. Veľa z vás považuje hračky ako predmety určené detským rúčkam. Vlastne máte pravdu, ale sú plyšové medvedíky len na hranie? Okej, priznávam sa, že sa mi na nich spí  príjemnejšie ako na vankúši, ale zároveň robia krajší dizajn mojej postele. Iste poznáte aj vy tých "dobrých" kamarátov, ktorí sa vám po čase otočia chrbtom alebo o vás po celý čas šíria klebety a vy o tom nemáte ani len najmenšie tušenie.  Nemusí každý vidieť slzy, stačí ak ich zotrie macko pod ktorým sa zahrabete v perinách postele. Tým som chcela povedať len toľko, že nie je hanba ak máte radi niečo, čo vaši kamaráti neobľubujú. Brummy pre mňa znamená veľmi veľa, pretože to bolo moje narodeninové prekvapenie a zaľúbila som sa do neho od prvej chvíľky. Čakal ma v deň mojich narodenín večer v mojej posteli, ten pocit bol úžasný. Nevedela som, že mi ho ocko kúpi, pretože to bola novinka a rýchlo sa vypredali. Ako malá so vždy chcela veľkého plyšového kamaráta, no nikde som to neobjavila , asi to bolo tým, že som bola malinká a hore som nevidela. Poznáte malé deti, nikdy si nenechajú poradiť, obzvlášť nie s hračkami, tak som ho po pár rokoch objavila sama v pohodlí mojej postele. Máte aj vy doma svojho macíka?

ENGLISH VERSION: 
Maybe you know from the title what I am going to write about and also maybe you think I am quite weird. Many of you consider toys as child´s stuff. You are right, but are teddy bears just for playing? Okay I admit that sleeping on my teddy is more comfortable than on the pillow for me, but teddy bears also make perfect design of my bed. You also may know that "good" friends, who turn their back to you after some time or they gossip about you and you have no idea about that. No one has to see your tears, it is much better when yor teddy wipes your tears under blanket in your bed.  All I wanted to say is, that it is absolutely okay when you like something what other people don´t. Brumy means a lot to me, it was my birthday surprise and I fell in love with it from the begining. It was waiting for me in the evening on my bed, that feeling was simply awesome. I didn´t  know my daddy bought me this cute friend, because they sold out all of them in few days. When I was little, I wanted to have one like this, but I have never discovered it in shops , you know what are little kids like. They don´t want any advice , especially not with toys. After long years I discovered the Teddy of my dreams in my bed on my own, and it was much easier tha before. Do you also have one plushy friend?


12 komentárov:

  1. I don't have one. My baby has all of the plushy toys now! :-)
    www.blogsbyfa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niiice article ,plz visit my blog www.animeon-tv.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This is adorable! I do have a teddy as it happens, I've had it since I was born.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja zadneho nemam, moc nevim co bych s nim delala a zabiral by mi hodne mista, ale chapu, ze nekdo k nemj muze mit takhle krasny vztah :) jinak mas moc krasne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) ano, mnoho ludi ho nemá a rozumiem tomu :) ale ja si to neviem predstavit

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No dobre ja som to začala čítať anglicky a až teraz pozerám, že je to dvojjazyčné :D ja mám už skoro 21 rokov toho istého Tigríka a doteraz s ním aj zaspávam. Priateľ sa s tým už zmieril, že mám v našej posteli stále plyšáka a detské návlečky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, na veku nezáleží, pokiaľ si sama sebou a si šťastná, tak je všetko v úplnom poriadku ❤

      Odstrániť