pondelok 12. októbra 2015

Hello Wishlist :) !


Srdečne vás opäť vítam v mojej ríši snov. Každá z vás má nejaký vysnívaný cieľ, ktorý by ju potešil . I ja som si svoj sen splnila a našla som si znovu ďalší , pretože život je stále o niečom novom. Niekedy nám však spravia radosť aj maličkosti, ktoré si kúpime alebo dostaneme darované z srdca, či je to už kytica ruží, retiazka, náramok alebo len malá pohľadnica s nádherným textom vo vnútri. Keďže momentálne nemám priateľa, ktorý by ma potešil svojou prítomnosťou a kvietkami, tak sa venujem svojim záľubám, medzi ktoré patrí taktiež nakupovanie. Všetci, ktorí ma poznajú vedia, že som schopná pomíňať vždy všetky peniažky a už som zabudla ako šetriť, čo je odo mňa trošku hlúpe. Ale ak sa trošku zamyslíme nad tým, kúpim si vždy niečo, čo využijem a skutočne sa mi to páči. Pokiaľ na niečo konkrétne nešetrím, prečo uschovávať nejaké bankovky? Vždy je dobré mať nejakú rezervu, ale nebudem predsa uschovávať peniaze kým sa nedostanú do múzea, no nie? Vypísala som si zopár vecí, ktoré si v najbližších dňoch plánujem kúpiť, aspoň by som bola rada ak by sa mi to podarilo, aj keď  si myslím, že spontánne nakupovanie je vždy najlepšia voľba. Tak a teraz k môjmu listu želaní :) . Prvá vec sú isto nejaké tie botičky, pretože už začína byť chladnejšie a nosiť balerínky nie je veľmi rozumné. Aké by ste si vybrali? Ešte stále nie som rozhodnutá, ale určite si niečo praktické nájdem aj ja. Tento rok som fanúšikom mikín, vyzerajú na postave veľmi pekne a sú zároveň teplejšie ako tričká, čo je výhoda aj na zimu, možno vás to bude inšpirovať. Mimoni sú veľmi obľúbení medzi viacerými ľuďmi a prídu mi veľmi zlatí...mám všeobecne banánové obdobie, takže všetko s mimoňmi je vítané v mojich skrinkách. Ku kategórií balzamov sa asi nemusím vyjadrovať, balzamov nie je nikdy dosť, haha. Parfémy sú jednou z mojich najobľúbenejších kategórií a som si istá, že nie som jediná ale tento plánujem kúpiť mamičke pod vianočný stromček, pretože jej voňavka sa už pomaličky míňa, a  kvalitné parfémy sú drahšie, takže je vhodné na to myslieť skôr, aby bol čas šetriť. Zistila som, že biely lak na nechty je užitočná vecička, ktorá však v mojej zbierke chýba, a keď niečo chýba, myslím si, že by nebolo od veci to niekdy doplniť. A prečo retiazku? V poslednom čase mi trošku hrdzavejú, pretože ich mám už niekoľko rokov a nejaký ten postriebrený doplnok navyše asi nikomu neublíži :) . A čo si chcete kúpiť vy? Inak, už ste rozmýšľali, čo kúpite najbližším pod vianočný stromček? Ja mám v tom ešte trošku okno, ale som si istá , že ich chcem prekvapiť niečim neočakávaným, takže ak máte nejaké typy, šup šup sem s nimi !

ENGLISH VERSION

I cordially welcome you in my dreamland. All of you have your own dream aim, which would make you delighted. My dream became true and I found another one, because this world is all about something new. But sometimess also little things, which we buy, or receive them from our closest friends, even if it is a little postcard with sweet letter, bracelet, necklace or  beautiful bouquet can make us happy. I don´t have a boyfriend, who would surprise me with red roses or great time spent together, so I am dedicated to my hobbies, including shopping, of course. My friends know very well, that I spend too much money and I forgot how to save them, what is quite silly of me. But whe we think about it, I always buy what I really like and what I consider as useful thing. If I don´t save them on something more expensive what I need, then why to save them? It is okay to not be out of money, but in fact, it ´s not necessary to save them till they will come to museum, am I right? I have written some things that I would like to buy these days, but the random shopping is always best in m opinion anyway. And now, let´s move to my wishlist :) . First thing on my wishlist are new boots, comfortable for autumn weather, because it is not really sensible to wear summer shoes. Which shoes do you likethe most? I am still not really sure, but I know I will find something practical. I am the biggest fan of sweatshirts this year, they are cool and look awesome on your body, also they are better for winter than T-shirts, may it will inspire you. Minions are popular but I like them because I think they are very very cute, aren´t they? I have generally banana period of life, I welcome so everything with minions on my shelfs or wardrobe. Yes, I know I have too many lipsticks, but it will never be enough,haha. Perfums are one of my favorite category, but this one would be for my mom as a christmas present, and perfums with good quality are more expensive, it is much better to think about it sooner. Nail polish is always good, and I still don´t own white one . And why necklace? My older one is torn, and I haven´t got something not multicolour, I think one more wouldn´t kill me. And what would you like to buy? Have you think about Christmas gifts? Because I am still quite lost, so any ideas are always welcome!

11 komentárov:

  1. I find people are always pretty thrilled to receive baking as a gift :) I'm always wishing for anything related to tea and books. Great article.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 💕 yes books are very nice i also love them . And baking? Yumm

      Odstrániť
  2. Nice list. I really want new lipsticks as well. A lot of them too. Haha!/love Ida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Of course! :) :D never enough :) I like your blog and love tutu skirts

      Odstrániť
  3. I'm pretty much on the same page as you as far as my wish list, especially boots. As far as perfume goes, you should try Victoria's Secret Night. It's amazing!
    -Cara Z

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I heard VS has pretty cool products :) thank you for typ :)

      Odstrániť
  4. Sounds nice, btw: amazing blog, love it! :) and buy me a book :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great wish list. I m still working on my fall list :

    OdpovedaťOdstrániť