utorok 6. októbra 2015

Balea- Hand Creme

Robili sa menšie zmeny na dome a otec potreboval niečo náhradné na novú pílu. Zobral nás teda s ním do mesta a mňa so sestrami nechal v DM drogérií. Poviem vám, že ukočírovať dve malé deti naraz je pekná fuška, obzvlášť v drogérii. Všetko chceli skúšať, od voňaviek po rúže a lesky. Objavila som zimnú kolekciu BABY LIPS, ale s nevýraznými vôňami , tak neviem , či si niektorý z nich kúpim , ale oslovilo ma jablko so škoricou. Áno, je to celé také vianočné , typu perníky, horúca čokoláda. Ako sme sa postupne prechádzali medzi regálmi, znovu som narazila na krém na ruky od značky Balea. Jeho cena bola asi 1.45€, ak nie menej, už sa mi to trošku pletie. Vonia po fialkách a obsahuje výživné olejčeky. Je lepšie ho aplikovať na pokožku v minimálnom množstve, aby sme sa vyhli mastným rukám. Používam ho necelý týždeň a moje ruky sú jemnejšie a vôbec nie suché. Nie som spokojná len celkovo s kvalitou, ale aj balenie je nádherné. Obal je z takého materiálu, ktorý sa tak rýchlo nezamastí, čo je skutočne veľká výhoda. Naviac vonku, dosť mrzne, čiže je to super vecička do tohto počasia. Máte doma aj vy tento malý zázrak?

 ENGLISH VERSION :



 We was making some changes on our house and dad needed something spare for his new sawmill. He took us with him to the town and then he dropped me and my sisters off at DM drugstore. I can tell you, that it's not really easy to look after two kids in the same time, especially in drugstore. They wanted to try everything from parfumes to lipsticks. I discovered new winter collestion from Baby Lips, but with weak smell, nearly without, so I still don't know if I shall buy it or not, the one smelling like apple with cinnamon was quite nice. Yes, everything was in christmas mood, kinds like gingerbread, hot chocolate... How we were walking around regals, I again noticed Balea Hand Cream ( made in Germany) . It's price was 1.45€ or less, i am not really sure at the moment. It smells like violets and includes nutritious kinds of oil. It's much better to apply it in modicium if we don't want to have greasy hands. I am really satisfied about this cream, because i have no dry hands and i really can feel the great quality of this product. I also very like the bottle, not just design but it's made from good material, that can't be greasy even if you touch it with greasy hands. What's more, it's freezing outside, so this cool thing is very useful. Do you have also this one in your bag?
Not too much of the cream





4 komentáre:

  1. I have this hand cream and it's amazing!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yesss :) and I was strongly thinking if buy it or not and now i dont regret :)

      Odstrániť
  2. Baleu moc nemusím, ale tenhle krém vypadá dobře :) Krémů na ruce není nikdy dost :D
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No , ja krémy veľmi nemusím ale tento mi vážne pomáha :)

      Odstrániť